Pages

Phantom of the Opera | 歌剧魅影





歌剧魅影 The phantom of the opera

歌词--

朱桦:
似睡还似乎醒似梦似真
这迷离呼唤声颤动我心
是幽灵还是谁在我身畔
这夜半魅影歌声不停地向我呼唤

费翔:
只有在梦魇中妳我共鸣
这离魂夜未央妳不苏醒
留妳脆弱心灵在我身畔
这夜半魅影歌声不停地向妳呼唤

朱桦:
你是禁锢幽灵为夜而生
我为你活白昼

费翔:
诉我心声

合唱:
我的灵魂和你歌声相连
这夜半魅影歌声不停地向妳(我)呼唤

朱桦:
你听这夜半魅影歌声
这迷离夜半魅影歌声

费翔:
在梦魇中的妳可曾疑问
似魂似人魅影

朱桦:
也假也真

合唱:
眩惑在迷宫里魂魄相缠
这夜半魅影歌声不停地向妳(我)呼唤

费翔:
(口白)唱!天使的歌声

朱桦:
这迷离夜半魅影歌声啊~

费翔:
(口白)唱!为我唱!  唱!妳为我而生!为我唱!
Phantom:费翔Kris Philips
Christine:朱桦Zhu Hua

---
Video Wordpress Themes
Magazine Wordpress Themes 
http://jotzoom.com/


Asian Cooking Recipes

Zannnie

NihaoHello is designed to meet the increasing demand for Mandarin Chinese language learning among the younger generation. We specialize in providing homeschooling and tutoring services specifically for English speakers, focusing on teaching essential yet practical Mandarin Chinese skills. Our program is geared towards beginner learners and is designed to provide immediate practical usage as soon as the global economy improves.